Fruehsonne.de

Community - Forum / globaler Erfahrungsaustausch
Aktuelle Zeit: Donnerstag 28. März 2024, 19:15

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde [ Sommerzeit ]




Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 1 Beitrag ] 
Autor Nachricht
Ungelesener BeitragVerfasst: Samstag 15. Juni 2013, 19:13 
Offline
Benutzeravatar

Registriert: Montag 10. Juni 2013, 18:47
Beiträge: 34
Ek het onlangs in 'n artikel die volgende gevra - "Is die Heilige Gees rassisties?"

Ek het veral vrae gevra in verband met diskriminasie teenoor die Kleurlingwerk in Suid Afrika.

'n Persoon antwoord as volg op daardie vraag -
Zitat:
- - ek het beangstelling jou sentimente,bekommernisse en waarhede gelees. Ek kan geensins met verskil nie. Inteendeel die hele SR moet hervorm word sodat daar n diepliggende eksterne ondersoek gelas behoort te word ten einde die vergrype van die velede te ontbloot. Tot dusver word daar net gepraat maar geen daad word tot die woord gevoeg nie. Waarom al die probleme in die buiteland? Die belange van SR word nie beskerm nie, maar wel die belange en posisies van sekere persone word vooropgestel. Die verkiesing en aanwysings van ampdreaers is ook 'n klug en kerklik polities gemanupileer. Ons enersdenkers moet bymemaar kom ten einde die vergrype en veskansing van posisie verder te dryf.

As 'n kleurling Spade Reen lid wens ek te bevestig dat rasissme nog deel is van SR. Die feit dat kleurlingwerkers op Jatniel se verhoog sit is bloot kosmeties van aard. Kyk maar na die topbestuur, almal nog net blankes. Die uitsprake dat SR n nuwe weg ingeslaan het, het nog nie gerealiseer nie. Daar was in die verre verlede kleurlingprofete wat slegs vir kleurlinge geprofeteer het. Die buiteland geniet meer aandag as die kleurlinge hier in SA. Kleurlingwerkers word nie in blanke gemeentes aangestel nie, ten spyte dat ons bekwame werkers het. Jong onervare blankes word aangestel en kleurlingwerkers word oor die hoof gesien. Ons kan nie in die huidige omstandighede verder so aangaan nie. Die topbestuur moet drasties verander. Finansieel kan die kerk nie meer bekostig om twee geloofshuise in n dorp in stand hou nie. Om jou vraag te beantwoord - die Heilige Gees is nie rasisties nie, maar diegene wat nie verandering soek nie, maar nog skuil en vasklou aan mag en voorregte.

Niemand van die topbestuur sal vorendag kom nie. Ons moet hulle dwing om met n bekwame spoed die waarheidskomissie te implementeer, en as n tussentydse reeling 'n interim bestuur te kies wat verteendigend van alle rasse is sodat die kommissie geloofwaardigheid kan geniet.
Hierdie klink vir my na 'n uiters hartseer situasie, een wat sekerlik die aandag van die Menseregtekommissie in Suid Afrika verdien.

Latter


Nach oben
 Profil  
Mit Zitat antworten  
Beiträge der letzten Zeit anzeigen:  Sortiere nach  
Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 1 Beitrag ] 

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde [ Sommerzeit ]


Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast


Du darfst keine neuen Themen in diesem Forum erstellen.
Du darfst keine Antworten zu Themen in diesem Forum erstellen.
Du darfst deine Beiträge in diesem Forum nicht ändern.
Du darfst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du darfst keine Dateianhänge in diesem Forum erstellen.

Suche nach:
Gehe zu:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Deutsche Übersetzung durch phpBB.de

Impressum